Dosta sam postigao



Iako je važio za „ubicu favorita” i potencijalnog pobednika, Vukašinu Brajiću, čiji je muzički stil najpribližniji rok muzici, pobeda je izmakla za malo.


- Nisam očekivao pobedu jer da jesam - sad bih se razočarao. Ipak, bila mi je frka kada sam ostao sam sa Adnanom. Dosta sam postigao, ljudi znaju ko sam, šta radim, a za to je potrebno bar godinu dana. Rok je za mene, ali onaj slađi rok, u tome bih voleo da se ostvarim - ističe Vukašin i objašnjava da li je Adnan od svih studenata zaslužio pobedu.
- Kada sam ga prvi put čuo na kastingu, rekao sam: „Ovaj dečko sto odsto ulazi na akademiju”. Adnan je osoba koja ima jako dobar glas. Ono gde se ne slažemo jeste taj njegov muzički ukus, taj neki etnosevdah, kako god on to želi da nazove, i to je nešto čega ovde ima jako mnogo… Ali da je kvalitetan pevač - stvarno jeste! - kaže Vukašin kome prija titula „ubica favorita” jer mu je drago da veliki broj ljudi ceni njegov rad.
Kada je u pitanju muški bend koji bi uz njega činili Sajko, Đorđe i Nikola Paunović, Vukašin kaže da nije za to jer smatra da taj fazon rok dečačkog benda nije za naše podneblje.

Нема коментара:

Постави коментар