Ostvario sam svoj cilj



Nakon završetka Operacije trijumf finalista Vukašin Brajić, kako kaže, "nije mogao da prošeta ulicom nezapaženo".

"Polako se navikavam na sve ovo. Do pre tri meseca, kada sam dolazio kod rodbine u Banjaluku niko me na ulici nije primećivao, a danas me skoro svi znaju!", rekao je Vukašin za MONDO.

"Mislim da sam postigao veliki uspeh. Iako sam izgubio u finalu ne osećam se kao gubitnik, naprotiv! Čestitam Adnanu na pobedi, činjenica je da je imao više glasova, ali nas dvojca smo dva potpuno različita muzička profila i nemamo istu publiku. Mislim da sam učinio najviše što sam mogao i veoma sam zadovoljan ".

Vukašin je tokom šoua zaradio nadimak "ubica favorita". Uspeo je da izbaci Đoleta, Sajka...a priznaje da se potajno nadao i pobedi.

"Kada sam pobedio Đoleta, što realno nisam očekivao, shvatio sam da je sve moguće. Nakon toga izbačen je i Sajko i pomalo sam počeo da razmišljam kako bi bilo dobro kada bih stigao do samog kraja ", priznaje Vukašin i dodaje da i pored sigurne podrške fanova i odličnih izgleda za uspeh, nije bio opterećen pobedom.

"Jedino čega se sećam u finalu jeste da sam osetio veliko olakšanje jer je sve gotovo! Naravno, bio sam srećan zbog Adnana, ali sam pomislio i na to da je svemu kraj i da ću konačno biti sa mojom porodicom i prijateljima ".

Na samom početku studiranja na Akademiji Vukašin je zaradio epitet prznice, naročito nakon manjeg sukoba sa žirijem nakon što je nominovan prvi put.

"Sve je bilo prebrzo, nisam shvatio zašto sam nominovan, nisam dobio nikakvo objašnjenje, zato sam bio malo... Kasnije mi je sve bilo dosta jasnije, Kuća nas je naučila dosta stvaru. Nakon te prve blokade i nominacija bilo je sve lakše, opustio sam se i pustio stvari da idu svojim tokom, i na kraju je sve ispalo dobro ".


Prijavu za učestvovanje u Operaciji trijumf popunio je njegov kum. Nakon toga usledile su pripreme...

"Pošto sam poznat kao neko ko kada zacrta cilj ide do kraja, odmah sam prešao u Beograd. Sav novac koji sam zaradio na svirkama dao sam za časove pevanja. Profesorka mi je za tri meseca iz glasa 'izvukla' nešto neverovatno dobro ".

Do ostvarenja snova o uspešnoj muzičkoj karijeri, samostalnoj naravno, Vukašin će nastupiti na Beoviziji u bendu sa kolegama iz Operacije trijumf Nikolom Paunovićem, Đorđem i Sajkom.

Нема коментара:

Постави коментар